Службу «15-80» переведуть на онлайн-мапу, як у Маріуполі

06/11/2016

Служба «15-80» буде працювати в режимі онлайн-мапи, на якій можна буде відстежувати стан своєї заявки. Про це розповів директор КП «Центр управління інформаційними технологіями» Юрій Орєшкін на зустрічі з депутатами Запорізької міськради.


«Мы будем использовать ресурсы Интернета и показывать жителям города заявки и их состояние на карте Запорожья. Чтобы люди могли зайти и посмотреть, что с их заявкой. На основе нашого анализа 30 процентов звонков приходяться на вопросы о состоянии уже оформленной заявки -люди не могут больше нигде узнать, что делается», – розповів Юрій Орєшкін.

За його словами, вже готове програмне обладнання та його запуск в робочому режимі має відбутись наприкінці 2016-го року. Зараз допрацьовується класифікатор проблем, щоб мешканці могли самостійно в онлайн-режимі залишати свої заявки, чітко вказуючи на свою проблему.

Нагадаємо, що в вересні службу «15-80», що приймала скарги від громадян на незадовільний стан комунальних послуг, передали від КП «Основаніє» до КП «Центр управління інформаційними технологіями».

За низкою ознак, Юрій Орєшкін мав на увазі механізм, що працює в Маріуполі. Там функціонує муніципальний контакт-центр, де мешканці повідомляють про негаразди в системі ЖКГ і благоустрою, а потім відстежують стан своїх заявок на онлайн-мапі. Як і в Запоріжжі, в Маріуполі більшість міського керівництва складається з менеджменту «Метінвесту».

mariupol