Для нової аварійної служби Запоріжжя закупить 20 автомобілів

03/09/2016

Декілька фактів про нову аварійно-диспетчерську службу, яку планують створити в Запоріжжі вже в кінці вересня.

1) В ній буде працювати 253 людини для виконання аварійних робіт та 208 людей для диспетчеризації ліфтів;

2) У аварійної служби буде тільки 3 пункти на все місто, зате диспетчери ліфтів матимуть 37 пунктів;

3) Для нової служби буде куплено 16-ть вантажопасажирських і 3 легкових автомобілі, а також необхідне спорядження, інструмент, спецодяг та матеріали;

4) Нова служба входитиме до складу КП «Центр управління інформаційними технологіями» (наразі вона працює на базі КП «Основаніє»);

5) Спеціально для нової служби будуть реконструйовані службові приміщення за адресою вул. Добролюбова 23-а, для розташування «Служби 15-80», аварійної служби, служби технічного обслуговування систем диспетчеризації ліфтів та інших підрозділів.

6) Аварійні роботи та диспетчеризація ліфтів віднині будуть здійснюватись за рахунок міського бюджету, а не за рахунок тарифу на утримання будинків, як це було раніше;

7) Скільки це все обійдеться міському бюджету – поки не повідомляється.

Всі ці дані ми взяли з проекту рішення міської ради, опублікованого вчора на сайті мерії. Питання буде розглядатись на сесії вже в кінці вересня.

14233126_1802322503387980_7639962281464946782_n